Atak hakerski na sklepy Agata. Ważne informacje dla klientów

Firma Agata S.A wydała oświadczenie w sprawie ataku hakerskiego, do jakiego miało dojść w ostatnich dniach. Nadal trwa weryfikacja czy miał miejsce wyciek danych klientów, takich jak: imię, nazwisko, adres, telefon czy e-mail. W oświadczeniu wydanym w poniedziałek firma Agata S.A, która zajmuje się sprzedażą mebli i wyposażenia do domu poinformowała, że w ostatnich dniach system informatyczny nie działał poprawnie w związku z atakiem hakerskim. „Obecnie system działa prawidłowo i możliwe jest ponowne robienie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online na agatameble.pl” – czytamy w komunikacie. Nadal nie wiadomo czy doszło do wycieku danych klientów. Agata S.A wciąż weryfikuje czy atakujący uzyskał dostęp do danych klientów takich jak: imię, nazwisko, adres, telefon czy e-mail.

/więcej/