Atak hakerski na polski bank. Jest komunikat dla klientów, muszą zmienić hasła

Polski bank padł ofiarą hakerskiego ataku. Chodzi o Bank Spółdzielczy w Zambrowie, w którym odnotowano poważny „incydent bezpieczeństwa”. Przez pewien czas nie działał serwis transakcyjny, a obecnie klienci banku muszą zmieniać hasła dostępu, aby korzystać z bankowości internetowej. „W Banku Spółdzielczym w Zambrowie doszło do awarii, będącej skutkiem incydentu bezpieczeństwa. Przywróciliśmy już dostęp do bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych i firmowych, szybkie przelewy Express Elixir, usługę mojeID, PayByNet oraz aplikację mobilną mobileNet (aplikacja mobilna wymaga ponownego sparowania). Zalogowanie się do bankowości wymaga zmiany hasła. Aby to zrobić, prosimy naszych klientów o kontakt z naszym Bankiem” – takiej treści komunikat mogą przeczytać klienci Banku Spółdzielczego w Zambrowie.

/więcej/